Sunday, December 24, 2006

A už je to tady

Tak máme vánoce, svátky to míru, tak tě ohnu přes koleno a vezmu ti míru. Tak praví hurvínek a spejbl, narozdíl od myšlení většiny lidí, nejhrozí příběh pro dítka. Podobně jako south park a další, tahle dvojice hlavně hraje pro dospělé. Ale abych dokončil myšlenku od minula. P roztočil opravdu přiletěl a hned na letišti byl zatčen. (Uvažuje někdo mozkem? Přiletěl aby s eúčastnil obnoveného soudního řízení, tak proč zatýkat? Nemá zatím sebemenší důvod opět mizet do zahraničí..) Nu a dneska? Ožraté vánoce, kdo není sťatý jak prase, ať se dorazí. Není to vtip, není to sranda, zůstat o stědrém dnu nezodpovědně střízlivý je fuj. Pravda, tak trochu ze mě mluví závist a nenávist. Prostě, rok co rok jsme byli rodina socek, a já dostal obecně voloviny, ale něco.. Zatímco letos, v době kdy rodina (já osobně) vydělává slušně (a všechno to platim) tak mi pod stromečkem byly k nalezení jen patery ponožky a na stromeček vesele pověšený lovecký salám.. Upřímně řečeno, dost mě to nas..lo, a to nejen protože už mi ten salám jeden visel ve špajzu.. Fakt, jak to před chvílí říkal kamarád.. Vánoce nejsou proto, aby byli lidi naštvaný, aby se jim probrala peněženka. Ono to mají být svátky pokoje a míru, takže bych rád nějaký ten mír, klid a pár dárků tak já osobně. (mimochodem, podle tří sester, sníh, padal sníh a je to dávno.. No, letos fakt sníh nic, ale kluci máte pravdu v jiných ohledech, ožereme se.. A připomnělo mi to scénu co jsem jednou zažil v hospě.. Když začal chlap slavit že se mu narodil první syn.. To byl masakr, všichni pod obraz.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home